Szeretnénk tájékoztatni minden jelenlegi, és leendő ügyfelünket,
hogy cégünk áttért az ún. díjbekérő levél rendszerére. Az új rendszer
szerint cégünk a meglévő szolgáltatások, vagy új megrendelések
teljesítése előtt, díjbekérő levelet állít ki. Ezen díjbekérő levelet
kell kiegyenlíteni, ennek megtörténte után biztosítjuk a megrendelt
szolgáltatásokat, valamint kiállítjuk a szolgáltatás számláját.
A díjbekérő levél egy olyan levél melyben felhívjuk ügyfelünk
figyelmét arra, hogy fizetési kötelezettsége keletkezett cégünk felé, a
díjbekérő levélen feltüntetjük a pontos szolgáltatásokat, időszakokat
(hasonlóan a számlához). A díjbekérő levélnek is van fizetési
határideje, kelte, sorszáma, végösszege.
A díjbekérő sorszámát kell feltüntetni az utalás megjegyzés, vagy
közlemény rovatában. A díjbekérő levél ellenértékét annak fizetési
határidejének lejárta előtt kell kiegyenlíteni. Amennyiben nem ért
egyet a díjbekérő levelünk tartalmával, pl. nincs szükség egy vagy több
domainre, vagy más szolgáltatásra, kérjük még a fizetési határidő előtt
jelezzék azt nekünk.
A díjbekérő levél kiegyenlítése után (három munkanapon belül)
számlát fogunk Önnek kiállítani melyet elektronikus úton küldünk meg az Ön,
vagy cége címére. Természetesen ezen számla már nem igényel pénzügyi
teljesítést, annak státusa fizetett.
Amennyiben a díjbekérő levelet nem egyenlíti ki, annak fizetési
határidejének lejárta előtt, ugyanúgy jogunk van a szolgáltatás
felfüggesztésére, vagy a szolgáltatások felmondására, mintha számlát
állítanánk ki.
A díjbekérő levél kézbesítését szeretnénk kizárólag elektronikusan
végezni, így, ha ez Önnek nem felel meg kérjük jelezze nekünk: hogy
minden esetben szeretné a díjbekérő levelünket postán is megkapni.