Díjbekérő levél / számla

Szeretnénk tájékoztatni minden jelenlegi, és leendő ügyfelünket, hogy cégünk áttért az ún. díjbekérő levél rendszerére. Az új rendszer szerint cégünk a meglévő szolgáltatások, vagy új megrendelések teljesítése előtt, díjbekérő levelet állít ki. Ezen díjbekérő levelet kell kiegyenlíteni, ennek megtörténte után biztosítjuk a megrendelt szolgáltatásokat, valamint kiállítjuk a szolgáltatás számláját.

A díjbekérő levél egy olyan levél melyben felhívjuk ügyfelünk figyelmét arra, hogy fizetési kötelezettsége keletkezett cégünk felé, a díjbekérő levélen feltüntetjük a pontos szolgáltatásokat, időszakokat (hasonlóan a számlához). A díjbekérő levélnek is van fizetési határideje, kelte, sorszáma, végösszege.

A díjbekérő sorszámát kell feltüntetni az utalás megjegyzés, vagy közlemény rovatában. A díjbekérő levél ellenértékét annak fizetési határidejének lejárta előtt kell kiegyenlíteni. Amennyiben nem ért egyet a díjbekérő levelünk tartalmával, pl. nincs szükség egy vagy több domainre, vagy más szolgáltatásra, kérjük még a fizetési határidő előtt jelezzék azt nekünk.

A díjbekérő levél kiegyenlítése után (három munkanapon belül) számlát fogunk Önnek kiállítani melyet elektronikus úton küldünk meg az Ön, vagy cége címére. Természetesen ezen számla már nem igényel pénzügyi teljesítést, annak státusa fizetett.

Amennyiben a díjbekérő levelet nem egyenlíti ki, annak fizetési határidejének lejárta előtt, ugyanúgy jogunk van a szolgáltatás felfüggesztésére, vagy a szolgáltatások felmondására, mintha számlát állítanánk ki.

A díjbekérő levél kézbesítését szeretnénk kizárólag elektronikusan végezni, így, ha ez Önnek nem felel meg kérjük jelezze nekünk: hogy minden esetben szeretné a díjbekérő levelünket postán is megkapni.